vineri, octombrie 04, 2013

Cum mi-am petrecut vacanta de vara.

Anul ăsta m-am hotărât ca vacanta de vara sa mi-o petrec vara, nu ca in alti ani.
Ca sa pot face asta, a trebuit sa muncesc in timpul liber. Și cum eu de obicei cel mai mult timp liber il am vara, am inceput acest anotimp muncind. Am muncit in timpul săptămânii, am muncit in week-end, chiar si la sfarsit de week-end. Cand am terminat de muncit, am împrumutat niste bani, și am plecat in vacanta.
Litoralul românesc l-am gasit așa cum il lăsasem. Cu doua zile in urma, pentru ca acolo muncisem pana atunci.
De cum am ajuns am inceput procesul de definitivare al bronzului căpătat in luna in care prestasem filmări prin diferite statiuni.
 Soare, nisip, valuri mici si mari, apa caldă,  bere rece, blonde, brunete, bronzate sau nu, ...cam de asta ai parte la mare. Dacă vii fara nevastă. Și fara copil. Altfel e vorba despre galetușă, lopeţică, castel de nisip, tobogan, colac, piscină mare, piscină mica. Am strecurat cumva și o bere printre astea?! Stati sa ma uit, deci găletușă, lopeţică...o bere...tobogan, piscină mica, o bere...colac...
Ultraviolete si aerosoli. Bifat.
Ziua doi: galetusa, lopetica, castel de nisip, tobogan....
Vant, soare, bronz. Bifat.
Furtuna de nisip. Bifat.
Faleză, sat vacantă, delfinariu, si ca sa fiu in randul lumii, lampioane și porumb fiert.
Regulamentar!
A urmat alt drum, alt oraș, alta faleză. O bere cu socru-miu, o cafeluţă cu soacră- mea. Bine, nici eu nici ea nu bem cafea, dar nu stiam ce sa scriu.
Am fost și la munte! Daaa! Predeal, Trei Brazi, Sinaia, Poiana Brasov, Azuga, Brașov, Busteni. Am trecut prin toate in drum spre casă!
Aceasta a fost vacanta mea de vară.
M-am intors acasă și mi-am vândut masina!

                                                                                              Text : Cristi Liteanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu