duminică, septembrie 29, 2013

De ce nu-mi plac filmele americane.

Nu-mi plac filmele americane pentru ca...
Pentru ca in fiecare film american apare cel putin un negru, un chinez si (sau) un mexican.
Pentru ca fie el de groază, thriller, comedie sau documentar, contine un "love story".
Pentru ca la sfarsitul filmului e cel putin un discurs motivational.
Pentru ca de fiecare data cand personajele vor sa jefuiască o bancă găsesc loc de parcare fix in fata intrarii.
Pentru ca toate filmele contin plasare de produse.
Pentru ca in fiecare din filmele politiste exista "good cop and bad cop".
Pentru ca sunt pline de divortati si familii dezbinate.
Pentru ca personajul negativ e mai urât ca cel pozitiv.
Pentru ca un pistol trage mai multe gloanțe decât are in incarcator.
Pentru ca intr-un film american ninge absolut de fiecare data cand e Craciunul.
Pentru ca se vorbeste engleza cu accent spaniolesc, invers niciodata.
Pentru ca in filmele horror gacicile sunt bune rau. Dar mor pe rand.
Pentru ca ni l-au furat pe Dracula.
Pentru ca la ei și tăranii stiu carte.
Pentru ca personajele beau prea multă cafea.
Pentru ca au salvat Pământul de mult prea multe ori.
Pentru ca ei sunt o natie de umflati obezi, dar in filme bărbatii sunt pachetele si femeile 90-60-90.
Pentru ca nu am vazut sarmale in filmele americane, iar mie imi plac la nebunie sarmalele.
Pentru ca genericele de final sunt prea lungi.
Si, nu in ultimul rând, nu-mi plac filmele americane pentru ca sunt făcute de americani!

Un comentariu:

  1. Si cel mai important zic eu pentru ca:toate sunt facute pe acelasi sablon,in 10 minute de vizionare deja stii sfarsitul!

    RăspundețiȘtergere