luni, august 02, 2010

A fi sau a nu fi... folbalist...

" Cu televizorul ati mintit poporul" ! Cunoasteti expresia. Ceea ce nu cunoasteti este cat de adevarata este. Cate din "povesti" nu sunt impachetate intr-o forma sau alta si va sunt servite la teve! Cate nu se intampla cand camerele de luat vederi sunt oprite. Si, ce nu se vede nu se pune, vorba ceea. Dar nu depre asta vreau eu sa va vorbesc. Nu! Dimpotriva, vreau sa va vorbesc despre ce s-a vazut, s-a auzit, s-a ras, dar s-a uitat. Azi din sport. Si cum fotbalul e sportul rege, iar noi numai tara democratica nu suntem, voi incepe cu cateva perle a unor mari, mici si chiar medii oameni de fotbal:
- "M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat."(Gigi Becali)
- "Daca nu dadea Ceahlaul 4 goluri, castigam noi cu 1-0!"(Ion Velea, membru al clubului Electroputere Craiova, dupa meciul Ceahlaul-Electro 4-1 disputat in
campionatul 1994/95)
- "Nu cred ca am fi pierdut acest meci, daca s-ar fi terminat 1-1."(Uli Hoeness, manager Bayern Munchen)
- "Rapidul şi celelalte formaţii sînt cele mai avantajate din campionat” (Mititelu)
- "Suporterii nostri sunt 80 la suta din Bucuresti si 40 la suta din provincie", Ionel Danciulescu
- "Sunt momente cand joci bine si pierzi sau nu castigi", Vasile Maftei
- "Sunt pesimist. Cred ca putem invinge Olanda", Nicolae Mitea
- "Este un meci de care pe care, dar nu este decisiv", Marius Maldarasanu
- "Nu pot sa spun ca am plans, dar mi-au dat lacrimile", Cosmin Moti
- "Muncitor Nicolita, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e santier", Cornel Dinu
- "Daca am avut ceva probleme cu Moldova, nu inseamna ca va fi la fel cu Olanda. Va fi un meci mult mai dificil", Victor Piturca
- "Sincer, mie nu-mi place sa ma duc la Vaslui! Pai, la ultimul meci au venit cu un tablou de-al meu si scria "Popa prostu", Ionut Popa
- "Important e punctele", Gica Hagi
- "Rapidul fara spectatori, e ca o ..." . "Gigi Netoiu se baga in vorba ca virgula intre subiect si predicat." (Adrian Paunescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu