vineri, iulie 30, 2010

M-am intors! Cu fundu' - n sus.

Ce-am mai facut... de cand nu am mai scris pe aici?! Pai... intr-o ordine cat de cat cronologica, ar cam fi : O mica schimbare in viata profesionala, am urcat, dar doar la propiu, in sensul ca am urcat doua etaje pana sus in regia de emisie unde am trecut la sunet. Am mai facut cateva nunti, cam sapte, pe la Cluj, pe la Bacau... Am mai facut si niste kilometri, am facut baie in mare, am trait canicula, ploi, inundatii. M-am lovit la o unghie, mi-am turnat picaturi in ochi, m-am epilat la subbrat si in urechi. A urmat o perioda ingrata cu vizite dese la spital, un cerclaj, nopti nedormite, dureri de mijloc, contractii, travaliu, cezariana, nota 7-8. Pui de Om! Fericire suprema! Implinire, completare (parintii stiu de ce ) ! Urmeaza alte nopti nedormite, "50 de.. " din trei in trei ore, sterilizat, pampersi, baita, creme, suzete. Urmeaza viata mea...
Sper ca revenirea aceasta sa fie aceea revenire cu care m-am mai laudat candva! Voi reveni cu amanunte si despre Pui de Om, despre pampersi, biberoane, "50 de... " , colici, alte nopti nedomrite, primii dintisori, prima olita... Promit si fotografii imediat ce va fi apta de o sedinta foto. ( Ostafi nu te-am uitat, si nici pe tine Claudiu).
Promit posturi cel putin ca cele de pana acum.
Asa ca... sa incepem!
Wellcome back Litzene! Pune mana si sicrie... pardon, scrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu