sâmbătă, septembrie 05, 2009

La multi ani io mie!

E ziua mea, e blogul meu! Asa ca vreau, ca articolele de astazi sa fie dedicate in exclusivitate MIE! Poate pare un gest egoist, sau chiar narcisist, dar nu e. Avand in vedere ca muncesc in acest week-end de sambata dimineata pana luni dimineata, aproape non - stop, m-am gandit ca macar "bucuria" asta sa o am. Asa ca imi urez eu mie: La multi ani, si Spor la treaba, iar pe voi va invit sa beti fara, dar pentru MINE!
Am sa incep cu un filmulet. Ar dura prea mult, si nici nu ati sta sa cititi, daca as povesti in scris ce s-a intmplat intre 5 septembrie 2008 si 5 septembrie 2009, asa ca m-am gandit sa va "povestesc" in imagini:
Si cum am mai compus eu poezii si de ziua altora, am pastrat traditia si mi-am compus si mie una:

A mai trecut un an prin mine
A fost si rau, a fost si bine,
Am fost pe plus, mai mult pe minus
Am fost si vesel, si trist, si dus.

Cam multe intr-un an s-au adunat
Si toate s-au dus in jos, fix la ficat,
S-a pus ceva si pe la motoras
Si-o ia 'nainte naravas!
Am tras pentru mogul, am tras si pentru mine
Sa-i fie lui belea si mie bine,
Am mers, am alergat, n-am stat pe loc
A fost si ghinion, foarte putin noroc.

Am transpirat in multe paturi
Am mers pe centru, mai multe pe laturi,
Am invatat, am si uitat
Nu-mi amintesc pe cine, cand, si daca am iertat.
Am si cazut, si m-am accidentat
M-am scuturat si ridicat,
Am mancat, am baut si am fumat
Am luat, am dat, si iar am dat.

Am fost iubit, amant, patron, prieten
Am fost golan, am fost si gentelman,
Am fost coleg, am fost si sef
Le-am spus la toti pe fata: Bref!
Am fost si print si cersetor
Am avut bani, apoi un chior,
M-am sculat cand altii se bagau la somn
Si asta ca sa-l fac pe altu' om.

Azi am 25 de ani, adica nu stiu cate zile
Vre-o zece mii de rau, si restu' de bine.
Azi n-am sa suflu-n lumanari
Am sa muncesc la fel ca an, la fel ca ieri.
Si, pentru anul care vine
Vreau sa-mi fie putin mai bine.
NU vreau tot ce imi doresc
Nu vreau sa ma-mbogatesc
Imi DORESC un AN mai bun
VREAU sa numai fiu nebun
Sa fiu ce n-am fost pana acum
Sa fiu al meu patron al meu MOGUL!

2 comentarii:

  1. la Multi Ani si multa putere de munca:)!!!! te poop!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc domnu' nea' Emilian! Si, sper ca te-ai referit la puterea de munca aia a mea pentru mine, ca pentru mogul am prestat destul...

    RăspundețiȘtergere