vineri, septembrie 04, 2009

Al dumneavoastra e cainele care se tine dupa tine?

Doamna Administrator al cladirii unde locuiesc este o doamna. Este o doamna care odata la trei luni vine sa "citeasca apometrul" si sa imi "faca calculul" , respectiv sa imi "taie chitanta" . Are in jur de 60 de ani, si se vede ca in tinerete a fost o doamna bine. Foarte ingrijita, parul aranjat, cu un machiaj usor strident, odata la trei luni apare la mine la usa. Aceiasi poveste de fiecare data: - Buna dragule! - Saru'mana doamna! - Haideti sa-mi cititi si mie apometrul! Apoi ma masoara din priviri. - Ce parfum folosesti?! - Imi place foarte mult cum v-ati aranjat casa! - Dar de insurat, cand te insori?! - Vecinul dumneavoastra nu e asa ca tine. - Dar chiar nu ati gasit o fata, ca vad ca esti gospodar, frumusel esti.... - 181, 234 strig eu, incercand sa schimb subiectul! Si reusesc. - M-am operat de fiere. Am scos-o, si acum cum mananc putin, imi vine asa... jaragai pe gat, si gaze.... Isi ia la revedere in acelasi stil: Sanatate si familiei dumneavoastra, pa dragule! Ce sa zic, doamna administrator e o doamna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu