luni, august 31, 2009

ORACooL

Va mai amintiti, din copilaria noastra zbuciumata, de ORACOL?! Mi-am amintit azi, si faceam o comparatie in minte. Daca as completa unul acum, cum as raspunde?! Am incercat un exercitiu de imaginatie, si iata ce a iesit:
ATUNCI : ACUM:
Numele - Cristian / Numele - Lytza
Adresa - Istriei 28 Buc. / Adresa - cliteanu@yahoo.com
Ai prietena? - NU / Ai prietena - NU
Iti plac florile? - NU / Iti plac florile? - NU
Culoarea preferata - Verde / Culoarea preferata - Bejuliu
Cantaretul preferat - Sandra / Cantaretul preferat - Parazitii
Masina preferata - Lamborghini / Masina preferata - De la firma
Ai bicicleta? - DA, Pegas / Ai bicicleta? - NU, mi-au furato
La mare sau la munte? - La mare / La mare sau la munte? - La greci
Fotbalisti preferati - Gullit, Van Basten / Fotbalisti preferati - Banel
Bauturi preferate - Pepsi Cola / Bauturi preferate - BEREA
Iti place sa calatoresti? - DA / Iti place sa calatoresti? - Am dat kilometrajul peste cap
Caini sau pisici? - Caini / Caini sau pisici? - PISI
Actori preferati - Sharon Stone, Sora 13 / Actori preferati - Travolta, Johny Depp
Cu ce echipa tii? - Steaua / Cu ce echipa tii? - Sa moara fotbalul!
Ce este sarutul? - Ceva sublim / Ce este sarutul? - Sa te combini ca la cartela aia...
Filme preferate - B.D. / Filme preferate - B.D.
Esti in pas cu moda? - NU / Esti in pas cu moda? - Nope
Ce limbi straine iti plac - Engleza / Ce limbi straine iti plac? - Japonezele
Tari preferate - America / Tari preferate - Cuba
Ce vrei sa devii? - Sofer de TIR / Ce vrei sa devii? - Mogul
Sportul preferat - Fotbalul / Sportul preferat - Halberele
Ai fost gelos? - NU / Ai fost gelos? - Cand dreacu' ?
Scriitori preferati - Jules Verne,Dumas / Scriitori preferati - Descopery, National Geographic
Un mesaj de incheiere atunci:
Cand va bate vantul, peste parul tau /
Sa-ti aduci aminte, de numele meu !
Un mesaj de incheiere acum :
Cand copiii tai trec de gradinita /
Sa le dai un link cu blogul lui Lytza!

3 comentarii:

  1. Esti belea rau de tot :)) Sigur imi fac un ORACooL si o sa ti-l dau sa-l completezi, ca sa il am si eu peste ani de zile si sa ma binedispun cand iti citesc raspunsurile :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte misto blog-ul.. dar sunt cateva greseli.. sa devii.. este cu doi de "i", la fel si la verbul "a tine". In rest.. cum ti-am spus... e un blog reusit!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc si pentru aprecieri si pentru critici (pe care mereu le-am considerat constructive) ! Recunosc ca de cele mai multe ori din neatentie, si poate cateodata din graba reusesc sa fac greseli de genul asta. Sper ca aceste greseli sa nu "umble" la farmecul blogului.

    RăspundețiȘtergere