duminică, august 30, 2009

Costineti - Craiova, via Bucuresti.


O scurta vizita la Costinesti intr-o zi de vineri, anuntata de joi ca fiind caniculara, este un motiv de bucurie. Chiar daca sambata urma sa merg iar la Craiova. Tot intr-o zi caniculara. Am gasit Costinestiul cum de altfel ma asteptam : semi - populat, plin de kitch-uri, marlani, melteni, iarba legala si naspa, bere la pahar cu multa spuma si putin rasuflata, cred ca si putin botezata, apa
calda (mai calda decat unele ciorbe mancate chiar pe litoral) plina de alge si pietre. De bine : Pollo a Carina, la terasa aia verde de pe colt, Pizza Quatro Formagi de la terasa DVG, impreuna cu afinata si Carlsberg-ul rece la sticla, dar si salatele de acolo. Tot de bine A1 libera la intoarcere (cred si eu, ce nebuni se intorc sambata dimineata de la mare?! ) . La Craiova?! Totul cum il lasasem... Ba nu... mai multi tantari...

Plaja, marea, Obeliscul, pana si turistii erau acolo unde ii lasasem si anul trecut.
Pollo a Carina, de mancare adica!
Ai avea curaj sa te lasi tatuat de un "artist" fara absolut niciun tatuaj pe el?!?
Intersanta locatie. Bagi o fisa, ala micul utza - utza, tu un fum - doua, si utza - utza si tu! Parerea mea!
Nu prea se inghesuia lumea aici. Sa nu stranute patronul prea des.
Imi gasisem si eu un locsor pe plaja...
Pizza Quatro Formagi de care va spuneam mai sus. Foarte buna!
Baghete chiar aveau, sos NU. Am intrebat. Ma bagam...
Motivul real al deplasarii noastre la Costinesti.
Craiova: olteni, cald, tantari...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu