sâmbătă, septembrie 05, 2009

CA CADO' !


Era miercuri seara. Tarziu. Nu stiu ce fac oamenii noaptea tarziu, eu ajung acasa de cele mai multe ori. Asa am facut si in seara aia. Deschid usa, aprind lumina pe hol, si cu coada ochiului observ in sufragerie scaunele din bucatarie unul peste altul. - S-A INCHIS SI AICI, sa ma bata mama! Zic, daca si acasa e inchis e clar! Dar, surpriza nu era acolo. Era in living! Acolo tronau frumos noile mele scaune, rosii ca focul. Hei, zic, ia uite ce chestie! Citesc biletul, si oftez! Ma uit iar la cele doua scaune primite CA CADOU din partea familiei. Si nici nu e inca ziua mea. Anul asta sesiunea de cadouri s-a deschis mai devreme, gandesc in timp ce imi frec mainile una de alta. Sa dau niste telefoane, la prieteni, cunostinte, sa le spun de scaune. Doua imi ajung. Sa se gandeasca la altceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu