luni, martie 09, 2009

Tza mancam tzi tza bem! Tze....


Tze credetzi ca am facut noii duminica pe tzeara? Dupa pelerinajul din zona Cernica-Pustnicu, prin aerul curat si peisajul romanesc, ne-am facut pofta de ceva chinezesc. Mancare mai exact. Asa am ajuns la restaurantul chinezesc de pe Calea Dudesti, Casa Dragonului. Recomand cu caldura micutzilor pasionati de bucataria chinezeasca acest local. O atmosfera placuta, prieteneasca ( te poti adresa ospatarului si cu apelativul "frate", la naiba esti doar la 20 de m de Dristor) Separeul ocupat de noi nu era altceva decat o alta camera din imobil. Berea chinezeasca la pret romanesc dar foarte buna,mancarea excelenta, gatita chiar de un bucatar chinez (chinez din China, ceea ce vezi mai rar). Va recomand ; Plita incinsa ( noi am luat si porc si vita), coltunasi ( nu-i mirositi, doar mancati-ii), si un excelent Peste Veverita ( salau). Nota de plata in jur de 20 de roni de fiecare, fara bautura,deci poti merge chiar daca nu e zi de salariu. Toaleta curata de poti sa si dormi ( poti face si dus, avand in vedere ca exista). Mancarea ca la mama ( mama Tze o Tzing) acasa. Unitatea noastra va ureaza... pofta buna! Daca apar manifestari neplacute....

Ps. Aveti grija cum va asezati la masa, mai ales daca e dotata cu "chestia" aia rotativa. Eu eram ultimul si nu de putine ori ajungea in dreptul meu o scrumiera si cam atat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu