duminică, martie 08, 2009

Nalucka za gost!

E patru jumate, sambata dimineata. Iar eu scriu pe blog. Scriu pentru ca numai am somn. Daca pe o scara de unu la cinci, cinci ar insemna contact direct cu o nalucka, eu tocmai am luat un patru. Visam o doamna care ma numea "fata alba" si "par curat". Chinezoaica sau japoneza doamna. Ce-mi poate nascoci mintea chiar si atunci cand e odihnita! Deodata simt in spatele meu, langa mine in pat, pe cineva. Ma trezesc usor speriat din vis, si ma intreb cine ar putea fi cu mine in pat si de ce se se intoarce de pe o parte pe alta asa violent. Imi raspund intr-o fractiune de secunda. Pai... nimeni! Totusi curiozitatea nu ma lasa si incerc sa ma intorc sa vad, mai ales ca simteam ca urmeaza sa ma ia in brate. Nu ma pot misca! Sunt putin "paralizat"! Dupa cateva secunde, reusesc sa ma intorc aproape la fel de violent ca si nalucka.... Si surpriza! Chiar nu era nimeni! Foarte tare frate Litza! Cand ti se pare ca vezi ceva, se numeste ca ai vedenii. Cand ti se pare ca auzi ceva, ai audenii, eu ce tocmai am avut?!? Parerea mea! Nu stiu cat de plastic sau cat de metaforic m-am exprimat povestind asta, mai ales ca e patru dimineata, dar credeti-ma pe cuvant; experienta traita nu a fost nici plastica nici metaforica. Brrr!!! Va pup! Merg sa ma culc, ma asteapta doamna chinezoaica... sau japoneza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu