miercuri, martie 11, 2009

40,39,38,37.... LA NAIBA-N PUII MEI... 40,39,38,37...

Am o varsta pe care multe persoane si-o doresc. Multe persoane in varsta de 80 de ani. Asa ca imi permit sa o "ard" pe spritzuri, gratare, pastrame...s.a... Desi ficatu' meu nu prea isi mai permite. 9 Martie este ziua barbatilor. Sanchi! Inca un motiv sa bem. De data asta chiar mai mult decat de obicei. 40 de pahare nu-s de ici de colo. Nici la mine nu au fost de ici de colo, au fost de la magazin. Am inceput usor-usor, in ordine inversa; 40..39..38..37... Pe la 32 suna telefonul! Raspund, vorbesc, apoi ma intorc la treaba mea. Ups!!! Unde am ramas?!? Asta e...o iau de la inceput! Deci... 40...39...38...37... Pe la 28 suna cineva la usa! Merg, deschid, posta! Revin la pahare.... Aoleu! Iar uitai! Deci... 40...39...38...37.. Ajung greu, foarte greu la 22! Suna iar telefonul. Ciprian. "Bah vin si io" Pai Vin, ca cu asta tot ma chinui! Ca asa e traditia... 40 pahare vin. Ajunge Ciprian la mine. "Ce zici mah?" La naiba....40..39...38..37... Acum ca am companie e cazu' sa o iau de la capat! Asa e politicos. Parerea mea. Deci, iar din nou; 40...39...38..37.. Maica-mea, e din ce in ce mai greu! Si dai, si lupta, si dai si lupta, si clopotzeii.... Se face 4 (patru) dimineata. La sapte plec la cooperativa. Bine ca nu ma duc sa donez sange, ma trezeam cu politia la usa sa ma puna sa suflu in fiola. Se stie ca vinul baut "de mucenici" se transforma in sange. Ajungea naiba la vre-un sofer... 14..13..12... Hai ca poti! Ufff! Hai ca mi-a iesit si de data asta! Ps. Scuze "femeilor din viata mea". Daca ati sughitat, eu am fost de vina (de vin mai exact)! V-am "barfit" la greu...pana pe la patru dimineata... Va pup! Daca apar manifestari neplacute adresati-va....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu