joi, martie 12, 2009

SASE de SASE in SASE saci....

Pasaport biometric = 666 = Uciga-l Toaca! De cate ori am asteptat pana acum Sfarsitul Lumii? Pe bune! Sa incercam sa gasim alt sfarsit in paginile unui Pasaport imi suna a Paranoia. Sincer. De-a lungul istoriei au fost atatea grupuri religioase, secte, si falsi "apostoli" care au anuntat Sfarsitul Lumii, incat cred ca nici Doamne-Doamne numai stie cand trebuie sa se intample. Unii au iesit in strada sa arate cat de impotriva acestor pasapoarte sunt. Basescu isi face primu' un pasaport biometric pentru a demonstra ca nu ii e frica de Satana. Multe fete bisericesti deasemenea. Eu cred asa; cei care au iesit in strada, sa isi strige of-ul legat de aceasta "problema" nu-si vor face niciodata, niciun fel de pasaport. De ce? Pentru ca: 1. sunt atat de indoctrinati incat cred doar ce le spune un "nene" cu barba care cica reprezinta Biserica. 2. in Spania sau Italia, unde mai merg ei nu e nevoie de pasaport. 3. nu stiu sa citeasca, dar stiu sa "puna botu' " la ce le citesc altii. Eu unu' am sa astept Sfarsitul Lumii cand am sa joc la SASE din 49 de SASE ori numarul SASE. Si daca am sa ghicesc,SASE numere din 49, care 9 e un SASE intors ,voi avea alte SAnSE, am sa dau la SASE oameni cate SASE milioane de lei, pentru a avea si ei alte SAnSE la o viata mai buna! Acum ma uit la ceas si este unu si cinci minute! Unu plus cinci egal SASE. Deci alt SASE. Si ceasul o sa sune la sapte, deci mai am SASE ore de dormit. Si maine plec la Cluj,distanta patru sute douzeci si SASE de kilometri, si am sa fac SASE ore pe drum. Si alte SASE la intoarcere. Si vineri e ziua lui nea Marian, adica tata. Vineri. 13.03.2009. Adica 1+3+3+2+9=18. Care 18 impartit la 3 (martie)= SASE. Iar SASE! SASE-SASE, poarta-n casa la table.... Pe bune OAMENI BUNI! SASE! Vine Sfarsitul Lumii! SASE frate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu