sâmbătă, februarie 14, 2009

BALLANTINES BEI !


De ce sunt impotriva zilei Valentines Day?! In primul rand o consider o sarbatoare "imperialista",imprumutata de la americani.Americanii sunt ca pisicile,dupa parerea mea.Nu fac nimic fara a sti sigur ca primesc ceva inapoi.In al doilea rand nu sunt indragostit.Asa ca,am sa sarbatoresc aceasta zi in acelasi fel ca restul zilelor;am sa beau si am sa fumez! La naiba cu casatoriile de proba de 24 de ore,la naiba cu emisiunele dedicate acestei zile,la naiba cu declaratiile false de dragoste,la naiba cu atatea mii de inimioare,la naiba cu atata roz! Sa fim seriosi,e "propaganda" vorba unui unchi batran si de la tara.Ni se baga pe gat o sarbatoare a carei insemnatate nu o stim.La naiba,jumatate din romani nici nu stiu sa pronunte Valentines Day! Cupidon nu exista! Dragostea dureaza prea putin! Mai bine inventati voi o sarbatoare a voastra,iubiti-va atunci si in fiecare zi,si dati cadouri atunci cand simtiti,si nu pentru a imbogati niste "afaceristi" obositi care profita de aceasta "sarbatoare" pentru a va baga pe gat toate prostiile pe o masuta de voiaj in fata unei guri de metrou....Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu