duminică, februarie 15, 2009

Mi-a venit mintea la cap! Era in dulap!

Cata prezenta de spirit am avut sa bag mana sub el si sa-l prind.S-a intamplat exact cand am deschis usile.Si cati m-au avertizat mai in gluma mai in serios..."bah,dulapurile astea sunt prea sus,bah peretele de caramida nu prezinta siguranta....","o sa-ti cada in cap!" Iata ca s-a intamplat.Si daca nu aveam instictul de conservare la mine acum postam postum pe blog.....Pe de o parte poate era mai bine,stiti ca valoarea unui artist creste mult dupa moartea acestuia...Acum ma scuzati, ma duc sa dau gauri,sa repar, sa agat la loc dulapul ala.Si sa le asigur si pe celelalte.Mi-a venit mintea la cap...aveau dreptate aia!Ps. Se intreba cineva zilele trecute ca e vineri 13 si nu am patit nimic...M-am pastrat bah!

2 comentarii:

  1. Baga coneshpane ca diblurile te omoara. Sa fie de calitate ca altfel te omoara si alea (alea).

    RăspundețiȘtergere
  2. Am rezolvat.Daca si acum mai cade,inseamna ca cineva acolo sus,are boala pe mine.Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere