marți, februarie 17, 2009

No more sad movies...

Ana,daca imi mai recomanzi filme d'astea...eu nu ma mai joc! "August Rush".Frumos film.Impresionant fara doar si poate.Nu stiu cum l-am sarit pana acum.Poate motivul e ca incerc sa evit filmele "lacrimogene".A fost "Slumdog" acum August Rush"...la "Seven Pounds" nu ma uit nici sa ma bati...A mers mai bine "Rock and Rolla",iar maine sigur am sa vad "Pineaplle Expres".Sunt doua filme pline de..."iarba","fumuri","junkies"...si tot ce tine de "domeniul" asta.Astea sunt mai aproape de gusturile mele.Daca tot l-am vazut,sa va spun ceva despre "August Rush"; o poveste despre un copil orfan,care urmarind o muzica doar de el auzita ajunge sa isi cunoasca parintii.Cel putin 5 scene la care iti dau lacrimile (asta daca nu esti un "nonsimtit" ca mine),jocul micutului actor genial,aparitie episodica de mare exceptie a lui Robbin Williams,un happy end de bun gust! Totusi,incercati filmele cu drogati de care v-am spus mai sus! Parerea mea!

Un comentariu:

  1. Ba nene, esti insensibil (parerea mea), nu sti ce este frumos. Pai daca le-ai vazut singur, normal sa nu-ti placa. Ca si sfat, astfel de filme trebuiesc tinute pentru momente cand tre sa impresionezi, te scutesc de o gramada de viitoare gesturi.
    Dupa ce vezi Pineapple Express sa-mi zici si mie sa nu pierd si eu timpul degeaba. : )))

    RăspundețiȘtergere