joi, februarie 19, 2009

Din nou despre "fotbal" si "blaturi"

"Continoare" la articolul mai vechi "Blat cu D-zeu"

Anul trecut am terminat campionatul pe ultimul loc.Ca atare am fost singur in cantonamentul de sarbatori.Si ca orice sportiv,mai ales unul de pe ultimele locuri am facut prostii.Chiar am exagerat la un moment.Apoi mi-a venit mintea la cap,odata cu venirea noului an,si mi-am propus sa am mai multa grija de mine si de carierea mea.Campionatul asta sa fie fara blaturi cu arbitru,fara meciuri aranjate,dar mai ales fara accidentari grave.In vederea pregatirii mele,am avut deja 4 (patru) meciuri amicale.Patru partide in nici doua luni e o realizare,mai ales ca am iesit invingator din fiecare.Meciurile amicale fac foarte bine spiritului jucatorului si mai ales il mentine in forma.Si altfel joc intr-un amical,sunt relaxat,nu pot pierde puncte,iar palmaresul oricum nu ma intereseaza.Momentan ma antrenez singur,dar ma pregatesc pentru un transfer din strainatate,care daca imi iese voi ajunge la apogeul carierei mele.Ma gandeam sa joc si pe alt post,sa vad cum ma descurc,un varf mai impins de exemplu (nu va ganditi la prostii,fundas n-am sa joc niciodata).Sau extrema...ori-ori! Desi nu am facut nici un transfer si joc cam in aceiasi formula,sunt optimist! Experienta esecurilor campionatului trecut m-a facut sa nu mai las garda jos si sa tintesc mai sus.Sper sa pot lasa in urma accidentarile si reputatia mea de jucator ghinionist.Sper ca arbitru sa imi mai dea o sansa (stiu sigur ca merit).Imi doresc ca urmatorul meci oficial sa fie pe teren propiu,sa am sprijinul suporterilor,sa am parte de un arbitraj corect si sa fac macar un egal.De acum voi fi foarte atent si la accidentari.Nu vreau sa pun capat prea devreme carierei si sa trec la antrenorat,la dreacu' sunt inca tanar! Desi cred ca as fi un antrenor bun.Acum ma scuzati,uitati cat e ceasul...iar am sa intarzii la antrenament..si ma pedepsesc singur! Succesuri si voua! Hai LYTZA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu