luni, februarie 09, 2009

Biotech Is Godzilla (Chaos AD.)



Sa traiasca tata! Nea' Marian Rules! Sambata seara,Sala Polivalenta,concert Sepultura.Mi-am scos geaca de motor de la naftalina,ciocatele,l-am luat pe tata si hai la concert.Acolo,rockeri pletosi,rockerite nebune,bere,multa bere,fum,tigara,si metal...mult metal.Pe bilet scrie ora 17.00 acces in sala,ora 18.00 inceperea spectacolului.La 17.15 eram in fata intrarii,la 18.05 se face accesul in sala.Pe la 19 incepe show-ul.In deschidere doua trupe de la noi si una de pe afara (deci cate trupe au cantat in deschidere?! trei...).Meseriasii au intrat pe la 22.00.Show de show au facut baietii de la Sepultura! Metal greu,joc de lumini pe masura.Mai iau o bere.Fumatul interzis in sala! Scrie peste tot...da'...dar spune tu asta catorva mii de rockeri furiosi,cu berea in nas! Marfa concertu' frate! Mi-am amintit de liceu,cand ascultam "muzica asta dracoasa" cum ii spunea o profesoara de-a mea,mi-am amintit de cativa prieteni rockeri,mi-am amintit ca am iubit candva o rockerita.Rockeritele sunt femei perfecte;beau si fumeaza cot la cot cu tine! In concluzie o seara belea,petrecuta alaturi de tata.Ps.Abia astept si alte concerte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu