luni, februarie 09, 2009

Ziua Stricaciunilor.

Azi a fost ziua stricaciunilor.A inceput de dimineata.Prima oara m-am stricat la stomac.Apoi s-a stricat camera la filmare live.S-a stricat si sunetul,si pe tema asta s-a stricat si un coleg care a dat vina pe noi ca sa se scoata el.Pe seara s-a stricat si vremea.Apoi mi s-a stricat mobilul,cel pe care folosesc cartela vodafone.Lasasem laptopul in regia de emisie sa il foloseasca fratele meu.Cand m-a sunat si mi-a spus ca a aparut pe monitor "un mesaj despre o eroare" mi s-au inmuiat picioarele.Am ajuns acasa destul de tarziu in noapte,si cu frica am intrat in casa...curios sa vad ce s-a mai stricat.....Doar se deslipise un suport de pe perete,de care statea agatat polonicul si o spatula,care in cadere a lovit o sticla de ulei de masline,care a ciobit chiuveta,care s-a varsat,care...Sa ma bata mama ce zi belea.Si e abia luni.Ce bine am inceput saptamana!Lytza Rules!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu