joi, ianuarie 15, 2009

Un "actor" obosit !

De curand o prietena foarte draga mie mi-a spus ca "felul meu de-a fi e o minune!" Parerea mea e ca m-a flatat.Nu vreau nici sa par de o modestie falsa,nici sa am o parere prea buna despre mine.Nu pozez in victima,dimpotriva ii acuz pe cei care fac asta.Zilele acestea am putut sa dovedesc,cel putin mie, ca sunt putin deosebit.Nu special,deosebit.Altfel chiar.Voi radeti de mine ca sunt deosebit,eu ma amuz de voi ca sunteti toti la fel.Am reusit sa mediez tot felul de "conflicte",neintelegeri,si chiar mici "razboaie".Cand nebunu' plange si printre sughituri spune ca intre cutit si venele lui e o apropiere precara i-ar fi greu si unui psiholog real,dar mie.E vorba de Johnny,din povestea de mai jos.L-am "consiliat" pe el si pe sotie.Am ramas fara credit pe cartela Vodafone,am consumat jumatate din minutele de pe Orange,am apelat la "cunostintele" mele psihologice,am injurat,am tipat,am citat,am folosit tot ce mi-a venit in minte,si...AM REUSIT! Desi nu este totul 100% ok,sunt din nou,toti trei sub acelasi acoperis.Micuta mea Finutza,doarme iar in patutul ei.Sper sa viseze la fel de frumos ca pana acum.Macar ea.Toate acestea,insa,m-au facut sa ma gandesc si la altele.Si...ca de obicei,o idee idioata mi-a strabatut mintea.Nu ma judecati pentru ce am sa spun! Vreau sa lansez o provocare...Doamne...daca Te tine...vrei sa joci un rol?! Macar o zi.Te rog..joaca rolul meu...Da-mi o pauza! Aplauzele le poti lua tot Tu.Nu am ce face cu ele,nu m-au incalzit niciodata.
PS. Un' , doi , trei....m-am pi...at pe Doctorul Andrei !

2 comentarii:

  1. Pai abia il joc pe al meu :).Daca mai ma prefac ca sunt tu ,ajung la spitalu de nebuni si apoi direct in sicriu. In afara de faptu ca esti un persoana pe care te poti baza alte calitati nu prea ai

    RăspundețiȘtergere