duminică, ianuarie 11, 2009

Mesterul Manole se intoarce.....in mormant !

Daca ajuti pe cineva,cand va mai avea nevoie de ajutor tot la tine va apela.Pe modelul acesta am ajuns sa fac si pe "mesterul zidar".Cand credeam ca numai am prea multe lucruri pe care sa le fac pentru prima oara in viata,am izolat un perete ( jumatate mai exact,de ajuns de altfel).M-am inarmat cu rabdare,spirale,bormasina,polistiren,adeziv.....dar si cu o sticla de vin.Am mai avut la indemana; dibluri,holsuruburi,ciocan,patent,cuisoare,cutter.Si altele...Am masurat,am cantarit,am lipit,m-am murdarit,m-am ranit...dar mi-a iesit.Ce a iesit se poate vedea in fotografie.Cat va rezista ramane de vazut.De acum "ovalele" lui Tyty sunt in siguranta si la caldurica.Apropos...cum ai dormit?! Alta viata,nu...mane?!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu