miercuri, ianuarie 14, 2009

Cand viata iti transforma sufletul !

Trec printr-o perioada confuza.Sunt obosit,psihic.Poate ca am prea mult timp sa ma gandesc la prea multe.Poate toate astea se vor sfarsi odata cu concediul.Problemele insa nu iau concediu.M-am obisnuit cu "una calda una rece".Azi primesc un telefon de la Johnny,verisorul meu de la tara.Nu-mi vine sa cred ce aud! Sotia lui,mama copilului pe care l-am botezat si-a luat catrafusele si a bunghit-o la masa.Ceee...? Intreb a doua oara,sperand sa primesc alt raspuns.Reteta unui scandal tipic conjugal; el tipa,ea tipa,el loveste...ea plange,copilul plange...ea face bagajul si pleaca "la mama".Bah nebunilor,certaretilor,eu cred ca sunteti doi PROSTI.Nu va mai ganditi voi la cururile voastre,lasati deoparte animozitatile dintre voi...ati avut timp,acum e timpul sa cresteti frumos,ingerasul ala de copil.A innebunit lumea prieteni.Ce se intampla in ultima vreme cu sufletele noastre,in ce ne transformam? Pana si eu sunt un cub de gheatza in spatele unor ziduri.Cineva atipeste cumva,putin,undeva? Necazurile si greutatile unei vieti la tara,naveta la jobul de paznic in Bucuresti,salariu modest,lipsa unor oameni puternici psihic in jurul lui,l-au transformat pe cel alaturi de care am copilarit,intr-un suflet fara expresii umane.Un suflet gol,inlauntru caruia nu poti vedea.Mi se rupe sufletul de acea dulceata de copil,la care tin ca la al meu.Ce pot face eu? Ma descarc scriind aici! Laba.Nu ajuta pe nimeni,nici macar pe mine.Daria! Am promis ca "Nassu" o sa aibe grija de tine! Eu nu fac o promisiune daca nu sunt sigur ca o pot respecta.Am sa am grija.De departe,din umbra...nu conteaza.Doamne Doamne sa iti zambeasca si sa te aibe in paza! Mata cu tactu' sunt doi prosti.Asa se intampla cand viata iti transforma sufletul!

Un comentariu:

  1. Din pacate, este foarte adevarat,ca viata iti transforma sufletul...toate evenimentele neplacute din viata,tepe trase de prietenii pe care ii considerai ca fiind cei mai buni,tradarea in dragoste de catre persoana iubita,moartea cuiva drag(mult prea devreme decat ar fi trebuit),sunt o parte din ceea ce te face ,ca peste un timp sa nu mai fii TU!
    Devii pe zi ce trece mai rece cu cei din jurul tau,mai neincrezator,mai nepasator la ceea ce vezi...cam asta se intampla ...ceva mai rai si mai cruzi!
    Ideea este sa stii si sa poti trece peste toate astea,sa nu ajungem sa ne transformam in ceea ce nu suntem defapt si sa-i facem si pe altii sa sufere...

    RăspundețiȘtergere