duminică, ianuarie 11, 2009

EU OCHELARU' !

Grupul Ochelaristilor Care Beau Bere cu Gust de Bere din Romania,saluta ultimul membru care a sosit in cadrul grupului! Este oficial,Lytza este ochelarist.Incepand de astazi,numai pot sa ma fac ca nu vad,numai pot raspunde "nu stiu,n-am vazut".Pe de alta parte va trebui sa ma obisnuiesc cu apelative de genul ; ochelaru' , aragaz cu patru ochi,ochelaristule,chioru',biciclistu', s.a."Inaintashii" (cum le spune bunicu' ochelarilor) ma vor insotii de acum inainte peste tot.Vor fi cei mai buni prieteni ai mei,si va rog sa-i acceptati si sa va obinsuiti cu ei.Macar voi,pentru ca mie imi va lua ceva timp.Una peste alta este unul dintre cele mai importante puncte de pe celebra lista alui Lytza,lista cu "to do" pe 2009.Restul e tacere! Adica nu spun nimic despre ele,dar veti afla la momentul oportun.Ma autofelicit,eu pe mine,pentru aceasta mica realizare pentru mine,dar una uriasa pentru omenire,si ma duc sa-mi dau o bere.Bineee Mooo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu