joi, decembrie 25, 2008

SMS-uiala de Craciun!

Degeaba v-am rugat sa nu imi trimiteti mesaje de Craciun.Desi unii, m-au luat in seama si nu au trimis,in schimb m-au sunat.Altii nici,nici.Cei care au trimis sms-uri s-au facut de ras.Fara suparare,dar asa e.Ca sa va conving am facut o mica statistica.Deci;in total 18 mesaje (15 pe orange si 3 pe vodafone), 2 persoane au trimis de doua ori acelasi mesaj,4 mesaje identice,3 pe care le aveam de anul trecut in memoria telefonului,2 care seamana izbitor de mult intre ele,3 cu o simpla urare "sarbatori fericite",1 de la orange despre nu stiu ce bonus,si,de departe cel mai original mesaj de anul acesta....."* * * * * *
* * * * * ce pula mea te uiti ma?
* * * * * * nu vezi ca ninge de craciun"
* * * * *
Deci un singur mesaj original,pentru care multumesc expeditorului!Restul,imi pare rau sa va spun....RUSHINE!!....copy paste???!Ce va mai place optiunea aia de pe telefon; "trimiteti sms unui grup?"In concluzie nu mi-ati inselat asteptarile nici anul acesta.Vreau,tot pe aceasta cale,sa NU imi cer scuze fata de niciunul dintre voi pentru ca nu am raspuns niciunuia dintre mesajele voastre de rah..t!Jos sms-uiala de Craciun.Mai bine donati banii cheltuiti pe mesajele trimise in grup,unor oameni nevoiasi.

2 comentarii:

  1. Scuza-ne!!! Am vrut sa te bagam in seama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu ne bagam destul in seama tot anul?Parca ne saturasem unu' de altul!Apropos...sti ce a zis Piticu' despre tine?!

    RăspundețiȘtergere