marți, decembrie 23, 2008

Cu un ingeras nu se face sarbatoare,dar se poate face bascalie!

Prima oara m-a "amenintat" la Medias.Florinel,aka Speddy,aka Musse.Cand imi venise ideea cu cadourile de Mos Niculae,el insista sa puna in cizmulite cate un ingeras.Eu i-am spus sa-si bage mintile in cap,ca Mos Niculae la fel ca si Mos Craciun nu exista.Iar daca il prind cu vre-un ingeras din aia mici pe langa incaltarile mele il bag in...(a se citi fund).De atunci a mai incercat de cateva ori sa ma "impresioneze" trimitind un mms si un mail,fiecare cu cate un ingeras.O avea promisa de la mine. Azi m-am intalnit cu el cu ocazia unei deplasari (nici in concediu nu pot sta departe de deplasari,parca as fi neboon).Tot drumul,si cat am stat impreuna a cantat (foarte fals) colinde.Eu fiind foarte impotriva sarbatorilor de anul acesta il mai trosneam si il tot amenintam cu ingerasii.Nu l-am agresat decat verbal (nu vreau sa reproduc aici).Nici nu banuiam ca in mintea lui nevinovata coace un plan.Dupa ce m-au lasat in fata casei,l-a pus in aplicare (impreuna cu Vali,un fel de ponei troian).Nu au trecut 3 minute dupa ce inchisesem usa ca aud cele doua sonerii deodata.Deschid usa,si...SURPRIZA ! De clanta agatata o punguta de cadouri cu o sticla de bere (cata rabdare ai avut Speddy sa o impachetezi in halul ala?).Dar surpriza cea mare era lipita de usa cu scotch.Un mare mic INGERAS!!! Si rosu pe deasupra!Foarte tare neboonilor!Chiar am gustat gluma.Belea.Dar tot nu ma faceti sa cred in sarbatori!Nice try anyway!

Un comentariu: