luni, decembrie 22, 2008

HILCKE !

Zilele trecute am fost apostrofat de fratele meu.Mi-a adus la cunostinta ca e oarecum suparat pe mine pentru ca nu am scris nimic,niciodata despre el aici.Si,desi imi vine foarte greu sa recunosc,are dreptate.Acum,ca sa repar aceasta nedreptate care i s-a facut,am postat aceasta fotografie,la care nu adaug niciun comentariu.Va las pe voi sa va faceti o mica idee despre el.Daca doriti amanunte va stau la dispozitie.Ps.E cel din plan secund.HILCKE.

Un comentariu:

  1. Nu pot sa cred ca aceasta este una din fetele fratiorului tau!Il credeam asa...potolit,calm si cu suflet mare;dar de unde, se pare ca poza asta il cam da de gol.Ca sa nu mai zic ca a fost premeditata...dupa cum vad erati in baie,cada e aproape(pt transat!?)si se face curat mai repede, nu?

    RăspundețiȘtergere