sâmbătă, martie 29, 2014

F.A.Q. sau Întrebări puse de mine, mie insumi, in sinea mea. Personal.

In filme, când cineva e rănit și căzut la pământ, de fiecare dată există unu' care se apleacă peste el, și apoi strigă la toți "gură cască" din jur: -Cineva să cheme o ambulanță, repedeeee!!!
Măta bă, crizatule, de ce nu o chemi tu?!? Ai treabă?!?

Dacă un fost coleg de generală, liceu sau facultate ar ajunge președintele țării, și te-ai vedea cu el la intâlnirea de 'șpe ani, cum ai striga la el?!? Trebuie să fi avut el o poreclă...

Dacă există oameni care citesc pe buze, trebuie că există și oameni care scriu pe ele...?!?

Strămoșul omului a fost maimuța. Asta înseamnă că strămoșul omului-păianjen a fost maimuța-păianjen?!?

Singurul bărbat cu ciclu a fost Carnot?!?

Meșterul Manole a făcut body-building?!?

Cum e mai bine, Alzheimer să uiţi unde ai pus paharul cu pălincă, sau Parkinson să il duci doar jumătate la gură?!?

Ce gust are guma de mestecat?!? Guma gumă nu aia cu arome și aspartam.

Când iţi faci fotografii cu o mascotă, omul din interiorul costumului o zâmbi?!?

Dacă vreau să imi schimb bumerangul, cum fac să il arunc pe ăla vechi?!?

Cum pizda măsii se bărbierea Tarzan?!? Eu nu l-am văzut niciodată cu barbă!!!

"Diareea apare intotdeauna intr-un moment nepotrivit" spune un spot publicitar! Să mori tu?!? Spune-mi tu mie, "creativul" curului, un moment potrivit in care poate apare diareea!!!

Un cameleon când se uită in oglindă ce culoare are?!?


Text  Kostell Smith

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu