joi, martie 27, 2014

De ce nu merg la Derby!

Pentru că nu mai joacă Lăcătuș.
Pentru că un bilet la Derby egal trei intrări la Antipa și două bilete la Ţăndărică.
Pentru că limba română și gramatica rămân intotdeauna la intrarea stadionului.
Pentru că ar trebui să parchez la două staţii de metrou depărtare.
Pentru că nu știu să scandez, sau ce să scandez.
Pentru că nu scuip.
Pentru că nu-mi place să spintec seminţe.
Pentru că ăia vin cu mașini de lux și aleargă 90 de minute, noi cu troleu' și alergăm o viață întreagă.
Pentru că oricum aflu de pe Facebook, echipa, scorul, faze sau număr de spectatori.
Pentru că nu-mi pasă de ics pauză doi final.
Pentru că 11 de fiecare imi pare cam mulţi.
Pentru că nu se văd reluările.
Pentru că indiferent de scor cineva a furat.
Pentru că fair~play înseamnă "Uite-l cum moare, uite-l cum moare / Și-n p...ă ne doare!"
Pentru că nu-mi plac frezele ălora care dau in "mingie".
Pentru că efectul de turmă se transformă in defect de turmă.
Pentru că habar n-am care e diferența intre "peluza nord" și "ultrași".
Pentru că in 80% din cazuri nu inteleg ce strigă tribunele.
Pentru că in celelalte 20 nu-mi pasă.
Pentru că 4-3-3 nu-mi spune nimic.
Pentru că la meci toți sunt lei, dar când ajung acasă se transformă in șoricei.
Pentru că organizare înseamnă "cum vrea p...a mea".
Pentru că tribunele sunt pline de "antrenori".
Pentru că oricât s-ar lăuda Jandarmeria tot iese cu cafteală.
Pentru că golani, bețivi și vagabonzi.
Pentru că acasă e mai cald și mai HD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu