marți, octombrie 08, 2013

Un taxiu numit voinţă.

Ce invăţăm de la taximetriști :
1. Istorie: aici dreapta sau inainte? Inainte, că era mai bine inainte!
2. Geografie: stiu eu o scurtătură!
3. Matematică: 10 kilometrii ori 1,39 lei nu face 13,90.
4. Codul Morse: in 7 pe Magheru 13 cu Barbu Ana, Costică 2.
5. Medicină: de hemoroizi nu scapi așa usor!
6. Mecanică auto: troncăne, e de la bascula, sau, cu plăcuțele astea mai fac o mie de kilometrii.
7. Fluctuațiile barilului la bursă: iar au scumpit nenorociții benzina!
8. Politică: dă-i dreacu' de nenorociti c-au nenorocit tara asta!
9. Educatie rutiera: un'te bagi boule, nu vezi ca ai cedează?
10. Gramatica Limbii Române: unde si-a luat ăștia carnetu' ?!
11. Cultura si istorie muzicală: melodia asta e a lu' Salam dar' o cântă si Minune!
12. Fizică: avea mai mult de 50 la oră, la câta frâna e!
13. Chimie: dacă freci cu benzină se ia pata.
14. Sport: sa-l pună domne' pe Dan Petrescu  la natională! 15. Meteorologie: ma dor oasele, iar ploua!
16. Gastronomie: aici are cea mai bună shaorma!
17. Religie: la ce ne trebuie domne' atâtea biserici?
18. Finanţe: vă spun io ca o sa ajungă cinci lei euro până-n iarnă.
19. Can-can: de la cazinoul ăsta l-am luat pe Pițurcă intr-o dimineată.
20. Afaceri: dacă era firma mea, făceam kilometrul trei lei!
21. Filosofie: viata e grea, trebuie sa te descurci!
22. Cinematografie: Suleyman e cel mai tare film, frate!
23. Psihologie: io imi dau seama după client daca lasa șpagă.
24. Zoologie: ăia de la Pelicanu' au toti maimuţe!
25. Constructii: dacă n-au reparat gropile astea de o sută de ori!
26. Marketing : moșule, am un telefon bun la juma' dă preţ!
27. Publicitate: am io un prieten care are un magazin cu piese.
29. P.R: saru'mânusiţele domniţă, vă duce băiatu' unde doriți!
30. Tehnologie: gps-ul ăsta e ultima apariție!

                                                                                                         Text : Cristi Liteanu

Un comentariu: