luni, octombrie 07, 2013

Diminețile târzii.

Diminețile devreme, când stau sa plec spre casă
Cand numar chistocurile de pe masă,
Cand văd pe altii cum se trezesc din somn
Iar eu abia abia atunci ma bag să dorm,
Și ma intreb in gând mereu,
De ce nu altul și totuși eu?!

Cand altii numără la stele,
Iar eu fac calcule mai grele
Si unii se intorc in pat,
Iar eu pe "dracu'-n patru" fac.
Cand zic ca e aproape gata,
Dar rupe ringu-n patru gloata
Și vreau să plec și eu si fotograful
Dar ce sa crezi, dansează Nașa si cu Nașul.

Si vine tortul si se arunca un buchet,
Sunt obosit dar tre' sa fiu atent
Nu beau cafea nici eu nici fotografu'
Injur de măsa, el de tasu',
Și mai tragem niste cadre
Injur de madre el de padre.

Și gălăgia ia sfârșit,
Mai e putin, mai e un pic
Ne adunăm echipamentul,
Se simte clar antrenamentul
In loc sa ascultăm cum canta cucu'
Noi calculăm cat am avut es)  lucru'.

Și, in sfârșit plecam spre casă,
Cu chef de somn si noaptea-întoarsă
Si cu ceva banuţi in buzunar
Dar nu acum, ca nu e inca un total la Dar.

Și, ne băgăm in pat lângă consoartă
S-a dus pe lângă noaptea toată,
Pupăm copilul ușurel pe frunte
Si telefonul il dăm incet il dăm pe Mute.

Nu mai e loc de rugăciune,
Caci perna Somn Usor imi spune
Cearșafurile nu imi mai zâmbesc,
Mai am o ora si iar ma trezesc!

Dar, viata merge mai departe
De carte n-am prea avut parte,
Un somn usor si pace va doresc,
Mie imi suna ceasul și tre' sa ma trezesc!

                                                                                                    Text : Cristi Liteanu






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu