luni, mai 11, 2009

Parerea Mea.


Parerea mea este o rubrica in care, cum ii spune si numele, imi voi da cu parerea. In stilul meu. Incep cu cu o parere pe care de ceva vreme tot vreau sa o expun. Legat de nunti, obiceiuri si oameni. S-a deschis sezonul, asa ca sambata asta fusei la o nunta. Oameni foarte ochei, din Iasi, Tecuci, Galati. Insurateii, desi cam prea seriosi la inceput, in timp s-au relaxat si au zambit, s-au distrat, au dansat. Invitatii, moldoveni, bucuresteni, dar si oarece straini, si ei! S-a furat mireasa! Pana aici nimic deosebit. Pe tema asta, am o MARE, dar ce zic eu MARE, GIGANTICA rugaminte spre toti prietenii mei: cand va fi sa ma insor si eu (nu anul asta, ca sunt ocupat cu nuntile altora) am 3 MARI "conditii". Si anume: 1. - Cand furati mireasa, chiar incercati sa faceti asta pe bune, nu pe blat cu mine! 2 - Va rog, va implor chiar, sa nu o duceti la Arcul de Triumf sau in Club! Si 3 - Nu imi cereti drept rascumparare whisky!!! Orice, eugenii, hartie higienica, scobitori, mersul trenurilor, orice dar nu whisky. Au trecut 120 de ani cred, de cand s-a cerut drept rascumparare whisky. PAREREA MEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu