joi, mai 14, 2009

In God we TRUST! Trustul Realitatea!

Cica orice sfarsit inseamna un inceput! Iar un inceput poate aduce lucruri noi. Sper si bune. Azi ne mutaram. E a doua mutare pe care o prind la aceasta cooperativa. Dupa mutarea precedenta mi-a mers tare fain! Daca teoria se verifica de data asta are sa-mi mearga foarce fain! La tatzi ni grieu, numa' ca nu la fel! Iata ce a ramas in urma! Zozo, stinge tu lumina pliz! Casa Presei ne asteapta. Labirintul din ea la fel. Telesport a murit, Traiasca Telesport! Asa sa ne ajute Barbosu'! Prea Sefu' si-a luat "La revedere" mai exact "Adio" de la noi. Un speach ieftin si relaxat de genul "Voi fara mine ati fi reusit, eu fara voi NU!" Urari de bine, in care nu crede nimeni, un gest frumos, fara sampanie si fara coliva. Mie mi-a sunat mai mult a " Sa-mi bag p...a daca stiu ce se va intampla cu voi!" TRUSTul Realitatea - Catavencu este noua noastra religie! In God we TRUST!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu