luni, mai 11, 2009

LITZA ROLE's !

Chiar in seara asta, cineva drag mie mi-a spus ca arat bine, sunt bine, si ca a fost o perioada cand de pe blog-ul meu afla ca sunt cam pesimist si ca ba m-am accidentat, ba mi-am rupt o coasta, ba ajunngeam la spital cu nu stiu ce problema. I-am multumit si am intrebat-o daca e compliment sau constatare. A spus ca nu stie. Altceva ce nu stie este ca... pam pam... MI-AM CUMPARAT ROLE!!! Stiu ce veti spune: "nu esti sanatos" , "role iti trebuiau tie" , "old man, incearca altceva" si altele! Dar eu, de mic copil, cu lacrimi in ochi mi-am dorit. Si iata ca astazi inca un vis a devenit realitate. Nu va faceti griji, sunt obisnuit sa cad, sa ma ridic, sa ma scutur, si sa cad din nou. I'LL be just fine! Nu imi doresc sa ajung mare roller, dar nici la hospital nu imi doresc sa ajung. Dar, cu siguranta veti mai auzi de la mine povesti legate de noua mea "pasiune". Asteptati cu interes prima cazatura, primele vanatai, si prima vizita la spital, din cauza (sau datorita) ultimei mele nebuneli. Promit ca nu am sa va dezamagesc, si nici nu va trebui
sa asteptati prea mult. Bah, Nebunul asta nu e sanatos! Litza ROLE's!

3 comentarii:

  1. Hahahaha
    Ba rule's , patine cu rotile : ))). Mai bine iti luai unele 4x4 cu frana in fata : ))) , alea sunt mai stabile.
    Ai grija la pomi, stalpi, gropi, canale, etc . Oricum, bine ca e inca ieftin gipsul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ai inceput sa te dai cu ele pe mocheta:))?!!
    In alta ordine de idei vezi ca ti-am adus pentru colectie ceva din Serbia;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Senchiu Artur! Pentru completarea adusa colectie mele, dar si pentru comment! Si, Da, raspunsul e Da. Prima oara pe mocheta si parchet!

    RăspundețiȘtergere