vineri, februarie 06, 2009

La metrou. ODA nr. 2

Defect,defect,schiop schiop,dar omu' tot are treaba prin oras.Printre altele trebuie sa ajung la Stefan cel Mare.Cel mai indicat e cu metroul.Acum inteleg si eu oamenii care injura scarile rulante care nu functioneaza sau nu exista.Culmea,mai greu imi e la coborare.Ajung pe celebrul Bulevard "Fane Babanu' ".Shit,numai mie mi se putea intampla asa ceva! "Incepand cu data de 2 feb. magazinul este inchis timp de o luna.....va asteptam pe Calea Rahovei..bla bla bla".Ma uit la stangul meu defect si il intreb telepatic;-te bagi frate?! Un mic junghi in dreptul muschiului si inteleg raspunsul.Alte variante pe langa Rahova;Unirii sau Iancului.Aleg Iancului.Iar metrou,iar scari NErulante,iar sontac sontac.La Iancului cobor,si apoi urc.Functioneaza scarile rulante! Imi aduc aminte de metroul din Vienna,si melancolic ma intreb aia de ce dreacu au si lifturi la metrou ?! Pe scara rulanta,pentru a mia oara in viata mea,un BOU care isi aprinde tigara.3 metri si 22 de centimetri numai puteai astepta,obositule?!? Tot fumul imi intra in nari,in ochi, in urechi,in suflet.Imi aduc aminte din nou de Vienna; fratee la aia nu bate asa vant,atat curent la metrou.Nu-ti ingheata pupilele cand iesi de la cald in frigul de afara.AIA cum puii mei pot mah? ODA si pentru metroul bucurestean....Dar mai bine..Las-o mah ca merge-asa...mai am nevoie de el...Ufff !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu