luni, februarie 02, 2009

IN SFARSIT UN INCEPUT !

Absenta motivata de pe blog pentru ca am fost foarte ocupat.Am fost la Targul de Nunti de la Romexpo.O reusita totala! Nu a trecut decat o zi si primim comenzi.E clar,vom fi ocupati multe week-end-uri de acum inainte.Standul nostru a fost modest fata de unele,dar bine pozitionat,iar prezenta noastra si felul nostru de a fi a atras multi clienti.Plus cele 2500 de pliante,100 de carti de vizita,si 700 de dvd-uri impartite.Obositor al dreacu' ,dar folositor.
Ne-am si amuzat nitel,ne-am si distrat putin....
In concluzie a meritat tot efortul depus pentru a ajunge la targ.De acum e cazul sa ne punem pe treaba,sa gasim un manager sa urce firma pan' la cer...sa muncim si poate la anul pe vremea asta vom "sta altfel de vorba"!
Eu cred ca odata la 5 minute ma indragosteam....
UNIKT MEDIA RULES! IN SFARSIT UN INCEPUT....

3 comentarii: