vineri, februarie 06, 2009

Birocratia scufunda Romania! ODA nr. 1

Pe strada Lucretiu Patrascanu exista o cladire.In cladire se afla Administratia Financiara sector 3.In cadrul administratiei lucreaza niste functionari.Nu e cazul sa va povestesc de mutrele lor acre,de privirile superioare din spatele unui ghiseu,despre tonul vocii lor.Am sa ajung si la ei.Mai greu ce e drept pentru ca trebuie sa trec de "bodyguard".Nu am pus gresit ghilimelele,pentru ca cel despre care vorbesc,ma rog scriu,nu e altceva decat un biet portar,cu uniforma si conceptii de bodyguard.
La stat pana la ora 11 se beau litri de cafea,apoi intre 13.00 si 15.00 e pauza,dupa care la 17 se rup usile.Are dreptate ministrul cand spune ca sunt prea multi bautori de cafea in sistem.Sa revin la pandarul meu..."seful Vanndamilor"..pazitorul lor...Sa il descriu putin; 1,65 m,65 kg,55-60 ani,par valvoi,dinti lipsa,unghii lungi,pamant sub ele,mirosind a acru.Uniforma de r..t,salariu la fel,comportament pe masura.Il intreb daca "problema" mea se rezolva aici sau trebuie sa merg in alta parte.Raspunde ca un prost la alta intrebare..."E inchis!".-Totusi,fiti amabil,insist eu...e 13.30,nu are rost sa stau pana la 15 aici doar pentru a afla ca trebuie sa merg la alti nesuferiti ca voi.Pune piciorul contra si cu umarul inchide usa.Si gura mea. -Sa fi de ca..at ii urez eu sincer...mai mergi la scoala!...Se face ca nu aude.Plec cu coada intre picioare si cu gura plina de injuraturi,invins nu de sistem,nu de birocratie,ci de un portar fara scoala,mirosind a transpiratie,pus acolo de cineva la fel de idiot.Pentru toti patronii de firme de paza,pentru toti portarii care se cred salvatori,o mare oda...OO...DA...ti-va-n ...Si traditionalul...MURITI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu