duminică, ianuarie 04, 2009

In fata la Mec !


"Duminica e bine,pe la trei",zice Elena."Ochei",zic si eu.Oarecum temator intreb unde? "La Unirii"."La Unirii e bine,e central,ajung relativ usor,cu metroul..." gandesc eu repede.Apoi imi aduc aminte de unul din lucrurile pe care le urasc in Bucuresti! "NU in FATA LA MEC !!!",anunt eu pe un ton autoritar.Urasc pana si expresia "In fata la mec"!Am fost in orase mai mici,cum ar fi Bistrita,Petrosani,Vaslui,si....incredibil si ei au centru...dar au mai multe puncte de intalnire.De ce noi in Bucurestiul asta,in centrul orasului asta,atat de "enorm de mare" (vorba cuiva),avem atat de putina inspiratie,ca atunci cand stabilim unde ne vedem,parca nu stim decat un raspuns;"In fata la mec".Deja incep sa devin paranoic si sa "miros" o conspiratie la nivel mondial a celebrului lant de fast-food-uri.Asa ca propun sa formam un grup si sa boicotam "In fata la mec" ca loc de intalnire.Ochei?! Pentru cei care se baga...ne vedem luni..pe la 12.00....... IN FATA LA MEC......

Un comentariu:

  1. Se vede ca esti tanar si nu ai auzit de celebrele "la coada calului " si "la ceas la Universitate":)

    RăspundețiȘtergere