luni, ianuarie 05, 2009

Piedone a dat mai multe tunuri!

Doamnelor si domnilor am dovada clara si irefutabila...celebrul Cristian Piedone Popescu a dat niste tunuri! Doua mai exact! De zapada! Am fost si eu la "derdelusul lui Pieodone" si pot spune ca dincolo de controversele legate de acest "proiect",ideea in sine imi pare foarte ok.Pentru copii e extraordinar.Sincer nu ma intereseaza daca exista (si sunt sigur ca exista) si alte interese la mijloc,dar am fost acolo si copiii s-au simtit extraordinar.Noi,cei mari,ne-am simtit bine doar pentru copii.Adevarat ca sunt lucruri destul de triste,cum ar fi...batranele si obositele carusele pentru copii,nelispsitul vin fiert rece,preturi de "contrabanda" parca,putine cosuri de gunoi....Multi taranoi,moldoveni si rromi (a se citi tigani).Mici intreprinzatori cu tot ce le-a venit lor in minte ca ar putea sa iti vanda.Numai cuvinte de lauda pentru cei care au adus "frumusetea" aia de Tiribomba....ultima oara am avut o experienta aseamanatoare in Norvegia,dar era inca odata ca marime.Adrenalinnnaaa!!!Din pacate de atunci nu-mi scade tensiunea,parca imi plesnesc tamplele.Maine merg la doctor.Deja sunt speriat.Si asta datorita tunurilor lui Piedone...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu