marți, ianuarie 06, 2009

1-0 pentru EL !


Se pare ca "Barbosu' " nu doarme si are grija.Se pare ca perioada mea de "singur impotriva a orice" s-a intors impotriva mea.De cateva zile simteam ceva in neregula la mine,dar fiind obisnuit sa fie asa mereu nu am dat importanta.Se pare ca tot ce mi-a facut bine odata,sau ma rog de mai multe ori...acum isi cere tributul.Prea mi-a mers totul bine pana acum nu?Asa fericit eram incat chiar imi trebuia un dush rece (ha ha).Ceva rece am simtit.Am incercat sa ignor."Daca ignori durerea la un moment are sa dispara!" imi repetam obsesiv in minte, candva.De data asta nu ma durea.Frig si intuneric,nu neaparat in ordinea asta,si nimeni pe strada.E cam tarziu.Mai aproape decat un spital era o farmacie nu? Intru zambind,primesc doua zambete inapoi.Dracia aia de aparat mi se umfla pe mana.Bip,bip.Numai primesc niciun zambet.In schimb primesc o recomandare,una insistenta chiar.Sa fac o vizita la spital.La camera de garda mai exact.Aham...dau un telefon,fac un dus...si hai la hospital."Aveam tensiune mare si doamna de la farmacie m-a trimis la dumneavoastra.-Cat de mare?-Pai nu mi-a spus,dar mi-a aratat aparatul si pulsul era 130,record personal",glumesc eu.Asistenta nu ma crede si vrea sa se convinga.Pulsul 145.Record al spitalului.Descopar ca in afara de muzeu,se mai gaseste si aici batranul aparat de masurat tensiunea.Ce tare ma strange.Nu se multumeste cu atat.Facem si un EKG.Cine imi face si mie o poza pentru blog,asa legat cu fire, si clesti,si cabluri? Apare si doctorul.Hmm.. zice cu o mana in barba,iar cu cealalta tinand rezultatele mele, Tahicardie Ischemica.....nu stiu cum...Pai bine bah Nenea Domnu' Doctor asta puteam sa-mi dau si eu seama daca cautam pe Google..ce naiba?! Deci clar;SUNT BOLNAV DE INIMA ! Foarte tare! Alte noutati? Ce? Sa ma las de tigari,de bere si sa incerc sa ma odihnesc mai mult? DAAA! Doar am promis! DE LA ANU' !!!

3 comentarii:

  1. robbyrazvan: chiar asa ... lasa-te de alcool , tigari ... si odihneste-te mai mult
    litza: acum ma bag la somn....imediat...ma duc sa fumez o tigara ca sa termin berea si ma bag la somn

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.serviciifunerare.ro/
    mai asta e asa...ca sa nu mai cauti pe google.
    In rest ce pot sa zic...Sanatate ca-i mai buna ca toate!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai"kostelle"!
    tahicardie ischemica a avut tatal meu. nu a ingrijit-o, si , dupa ani de zile, s-a trezit ca-i fac transplant de valve, aorte(nici eu nu mai stiu)si era la o secunda distanta de moarte.de cate ori sa-ti spun sa lasi berea deoparte si prajelile????

    RăspundețiȘtergere