sâmbătă, ianuarie 03, 2009

A doua ODA pe 2009


Locuiesc singur.... impreuna cu cele doua pisici ale mele,Pisi Mic si Pisi Mare.21 respectiv 24...Stiu una de alta,pentru ca sunt surori.Una la Floreasca,una la Municipal.Cea mica e mai noua,cea mare e mai zece.Din pacate si din nefericire a trebuit sa locuiesc in timpul sarbatorilor in apartamentul alor mei,la bloc.Am stat departe de pisicutele mele si asta m-a intristat si mai rau.Dar de departe cel mai greu mi-a fost sa suport din nou zgomotele si sunetele specifice locuitului la comun.Pe 31 dec. descopar o mica inundatie.Pana aproape de seara pata semana cu Fasia Gaza dupa bombardament.Vecinul "responsabil" de opera de pe perete nu colaboreaza deloc la remedierea problemei.Alti vecini care vin in vizita sub diferite pretexte si uita sa mai plece,se ofera sa ajute.Lasa! Vine si miezul noptii,trecerea dintre ani.Aceleasi petarde,artificii,tasnitori,jerbe luminoase....slab..A doua zi,spectacolul care se infatiseaza in gradinile si parcarile dintre blocuri imi accentueaza depresia post-revelion.Idiotul cu petarde,imi strica prima dimineata din noul an.Vecini care vin iar in vizita,nu i-am mai vazut de anul trecut,ce dor imi era de ei. 2 ian,ora 10.00; nu ma mai trezesc in zgomot de petarde ci in zgomot de bormasina si ciocan.Comunistilor! Fratele meu venise din tura de noapte.Nici nu stiam ca are atatea injraturi in vocabular.Eu ma imbrac si plec.In scara blocului doi eterni-fosti-comunisti-pensionari-barfitori discuta despre "criza mondiala" si despre ce "au anuntat la televizor".Las in urma locul unde mi-am petrecut o mare parte din viata si nu-mi pare rau.Aerul rece al diminetii de ianuarie imi mai taie din nervi.Totusi...dedic a doua ODA pe 2009...si traditionalul...tuturor fostilor mei vecini de la bloc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu