joi, decembrie 04, 2008

Sara pe Val....

Ascult muzica clasica,beau vin rosu,si fumez o tigare galbena!Noaptea e neagra,ceata e alba,bicicleta albastra.Fumul de tigare imi gadila simturile,muzica urechile,vinul imi gadila ficatul.Amintirile imi gadila sfincterul.As vrea sa zbor,dar,junghiul din coaste nu ma lasa.Se cere a se afla;A:cine este junghiul,si,B:daca da,de ce?"Am sa-mi trag un glont in cap/Si-am sa-mi fac o gaura/Si-am sa vad Lumea prin ea/Intr-o alta aura".Verbul "a putea" e inventat de optimisti."Odata am visat o apa/Care venea peste mine/Da-mi o votca ca sa-mi treaca!"S-a schimbat muzica.Si astia sunt clasici.Parerea mea!E bine cand e bine,dar,cel mai bine e cand e foarte bine.Boo!Eram precis!Maine iar am sa uit unde e emoticonu' asta.Anny,help!Tu esti psihologul meu.Sa postez sau nu asta?!Daca citesti inseamna ca sunt destul de nebun s-o fac!Noapte buna parinti!Ps.Daca cineva iti spune sa citesti printre randuri,inseamna ca el a scris printre ele...?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu