sâmbătă, decembrie 06, 2008

Mos Niculae presteaza si in deplasare!

Departe de cei dragi,am incercat sa simt spiritul sarbatorilor!Asa ca am venit cu o idee.De Mos Niculae,noi cei sase colegi,sa ne facem cate un cadou.Fiecare sa cumparam pentru ceilalti cinci in limita unei sume fixe un "ceva".Am purces fiecare fara sa stim unul de altul,sa achizitionam cadouri.Prin Medias,orasul in care nimic nu e departe.Noaptea tarziu,vine vremea surprizelor!Adunam toate cizmulitele intr-o camera,si,fiecare intra pe rand si pune "ceva-ul" lui.Ce ne-am mai distrat,ce-am mai ras!M-am ales,intr-o ordine aleatorie cu;doua suzete,o apa plata,o cutie cu chibrituri,o carte "Primul pacient",ultimul numar din "Ziarul financiar"(cica in ton cu criza mondiala),si o trompetuta de petrecere.Din partea mea,colegii au primit fiecare cate o pereche de chiloti ordinari,cei mai ordinari!Am simtit spiritul sarbatorilor,am ras,am primit reclamatii din partea conducerii hotelului datorita reactiilor noastre la cadouri.O seara reusita.Spiritul sarbatorilor nu a murit!A murit doar Iepurasul!Abia astept sa vina si Mos Craciun.Am niste idei....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu