marți, decembrie 02, 2008

Am sarbatorit romaneste,si,am mancat chinezeste!

Am plecat in oras cu gandul sa particip la ceva organizat in cinstea zilei de 1 Decembrie.M-am intalnit cu prietenii in zona parcului Izvor.Liniste si ceata.Plecam spre Cismigiu.Mai multa ceata decat liniste.Mergem din ce in ce mai neincrezatori si spre parcul Moghioros.Aici lumina multa,un patinoar trist,si un carusel obosit.Vinul fiert,nesperat de fierbinte si bun.Dupa doua pahare de vin totul parea si mai trist."Ce e ala kurtos kalacs?" intreaba prostuta de prietena."Sti cum e cozonacul?"..."Da"..."Asa e si asta doar ca fara miez"...raspunde prietenul imbracat in trening Adibas si geaca D&G.Ne apropiem sa vedem "patinatorii" si aproape ca am calcat pe un "privitor" obosit de prea mult vin fiert(vezi foto).Ne hotaram!Mergem la Lytza sa gatim chinezareste.Pana la urma cea mai buna idee pe seara asta.Buna si mancarea.Vinul romanesc,dar a mers.M-am ales si cu o mare gaura in perete la 1-0 pentru Steaua,dar,o seara reusita!Am sarbatorit romaneste si am mancat chinezeste.La multi ani Romania,oricum s-ar spune in chinezeste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu