luni, decembrie 01, 2008

AM VOTAT CU BATMAN!

Ce-a fost verde s-a uscat,ce-a fost prost s-a cam votat!Nu am votat pe 30 pentru ca nu am avut chef.Unii au fost la munte,altii in mini-vacanta data de guvern,poate la tara.Eu nu am vrut sa votez.Acum ascult stirile si ma bucur ca nu am fost la vot.Nici nu as fi stiut pe cine sa votez.Nu cunosc candidatii,si,daca ii cunosteam sunt si mai sigur ca nu i-as fi votat.Nici pe mine nu m-as fi votat,ma cunosc,nu am incredere in mine.Nu mi-as da cu imprumut ceva nici pana maine.Am stat acasa si am urmarit un film."The Dark Knight",ultimul film cu Batman.Un film excelent,ce nu seamana foarte mult cu seria de pana acum din Batman.Heath Ledger joaca magistral rolul Joker.Merita cu siguranta un Oscar.Doua ore de efecte speciale,sunet 5.1,un lighean de floricele,o companie placuta(te pup Anny),ce rost avea sa stric toate astea pentru "niste unii".Recomand celor ce nu au vazut inca, acest film.Merita!Ps.Foarte indicat,ecran mare si sunet dolby digital cel putin.Unitatea noastra va doreste...."Vizionare placuta"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu