sâmbătă, decembrie 13, 2008

Criza vine,criza trece, Dar romanu' tot petrece!

E decembrie,e luna cadourilor,e luna petrecerilor.Desi e recesiune,unele firme pastreaza traditia petrecerii de sfarsit de an.La o petrecere de genul asta am fost sa filmez si eu.In incinta unui mare hotel,o sala foarte mare,aproximativ o mie de invitati.Incep sa vina invitatii."Domnul Presedinte" ii intampina pe fiecare in parte.Cu un pahar de sampanie in mana si un zambet laaarg pe fata."Ce ma bucur sa va vad pe toti","La multi ani!","Ce fericit sunt sa vad toata familia (....) Corporation!"Eu citeam pe buzele lui...."Ce fericit sunt ca tot anul am produs o gramada de bani pe spatele vostru!","Acum va scot ochii cu o sampanie si un tort"."Si la anul care vine,sa munciti,mai mult,mai bine,tot pentru mine!" Cate zambete false,cate pupaturi fara atingeri de obraz."Ce bine aratati doamna..","La multi ani,Craciun fericit,sanatate.....".Brrrrr aproape ma luase "marea lehamite". Firma are si imnul ei...pe care l-au cantat in cor...Premiul de excelenta,inmanat de "Domnul Presedinte",care e roman dar stand o vreme in SUA,si-a americanizat si numele!Colinde cantate de doi colegi (astia chiar au voce).Instalatia de Karaoke nu prea functioneaza,vocile concurentilor nici atat. Numai suport,imi plesneste capul!!Sonorizare de rahat.Se taie tortul.Iar sampanie,iar pupaturi,iar urari.Speach "Domnu Presedinte".Cata falsitate,ce pacalici.Se canta iar imnul,lumea se imbratiseaza,se aplauda, se sare in sus.Am ajuns acasa mai obosit ca de la sapa!Bah corporatiilor mari,bah firmelor gen secta,bah romani americanizati,de Craciun va zic si eu ceva : MURITI !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu