duminică, decembrie 14, 2008

AFTER PARTY !

O seara de sambata plina de momente festive,stropita din plin cu bautura,asezonata cu mancare!Totul a inceput in micuta,dar primitoarea garsoniera a familiei Vasile.Un spritz,ceva slaninuta cu ceapa rosie,o maslina,niste chiftele delicioase,si iar spritz.Copiii s-au simtit si ei bine,Cosminel bucuros de cadouri,tasu' la fel.Am plecat in tol festiv (coif,ochelari de hartie,o trompetuta,si ceva confetti) spre party no.2.Foarte tare,frate Danny stiu ca doare capatana,nu esti singurul,dar ai nimerit-o cu petrecerea asta!Neboonii toti in pijamale,vanatai false (mai putin a mea),stirbi falsi.Era pe acolo Napoleon,un travestit,o babuta,si multi nebooni!Adica toti.S-a baut,intr-o ordine aleatoare;bere,vin (rosu,alb,sec,demisec,dulce,demidulce),tequilla,de mancat nu-mi aduc aminte....dar stiu sigur ca a fost si mancare!In concluzie cea mai tare petrecere,asa pe sfarsit de an.Avand in vedere ca de revelion muncesc,pot spune ca asta a fost revelionul meu.Senchiu baieti!Si fete! Mama ce rau imi e!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu