miercuri, decembrie 17, 2008

UPS....adica...UPC !

Joi seara.Raman singur.Raman si fara semnal tv.UPS!Adica UPC.Receiver-ul decedeaza.Bine,daduse el semne,dar cum eu nu cred in semne am zis lasa...Si m-a lasat.Vineri dimineata sun la relatii cu clientii.Pentru limba romana apasati unu....cati clienti vorbitori de engleza o avea Upc-ul?!Va anuntam ca,convorbirea va fi inregistrata pentru imbunatatirea serviciilor...care sunt de rahat..ar trebuii sa mai inregistrati convorbiri si de la alte firme sa imbunatatiti ceva la voi.O voce destul de placuta imi spune;"Am inregistrat sesizarea si o echipa va ajunge la dumneavoastra in cel mai scurt timp"!Se face ora 14.00.Stau sa plec.Am treaba,merg sa fac bani!Ascult muzica la volum maxim,cum ascult de obicei cand ma pregatesc de plecare.La un moment trec prin dreptul usii de la intrare si aud soneria.Deschid timid si ce-mi vede privirea???Tipul de la cablu!Minune,gandesc frecandu-ma la ochi!Iar el ;"Da' stiu c-o arzi pe muzica frate,de cinci minute stau la usa!"Ma scuz.Ii spun de problema mea,el se uita la receiver si imi spune senin;"Cred ca sunteti singurul abonat care mai are modelul asta".Asa sunt eu,mai retro.Il schimba.Acum am unul nou nout,care merge super.Dar numai am vre-o sase programe,pe care le tineam pe NeVe.Dupa ce mana mea a iesit din buzunarul meu,si a ajuns in buzunarul lui am primit si un "sfat" legat de aceasta mica problema;"Cereti pachetul full,il platiti doua luni,apoi renuntati la el si o sa vedeti ca o sa mearga in continuare!"Deci aviz abonatilor UPC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu