luni, decembrie 15, 2008

BAH!Maica-mea,e MAMA!

"Ce prost incepi saptamana",ii spun mamei azi dimineata la 07.00 cand plecam spre spital.E programata la operatie de colecist."Parca mergi la taiere",ma incapatanez eu s-o incurajez.Din fericire pentru ea,lucreaza in spital.Din nefericire acest spital se numeste Caritas.Un ultim "bastion" al sistemului medical comunist.Urasc spiatelele,mirosul lor,albul peretilor,halatele care flutura nepasatoare printre oameni defecti.Urasc pijamalele cu suflet care bantuie schiopatand coridoarele spalate cu apa amestecata cu clor ieftin.Trei ore de asteptare in care nu se intampla nimic.Dar daca nu mergeam recomandati?Plicurile pregatite strategic,si insemnate pentru fiecare din cei implicati,stau si ele sa sara nerabdatoare din buzunar!Asteptarea ma macina din interior.In sfarsit vine si momentul,n-as putea spune mult asteptat.Tata,de parca el ar intra in sala de operatii,ofteaza.E clar,sunt ca si singur.Fi tare Litzene!Cateva dintre plicuri isi gasesc noul stapan."O sa fie bine"!Am ocazia s-o cunosc pe doamna Doctor.Foarte ochei.Nu pot spune deloc acelasi lucru despre doamna Doctor Anestezista.Are o reputatie de "invidiat".Cunoasteti expresia "operatie reusita,pacient decedat"?Ei i-a reusit de cateva ori!Inca o ora si jumatate de asteptare.Unde dreacu ati pus sala de asteptare?!Parca a trecut o zi jumate!Simteam ca imi plesneste fruntea.Se putea sa mearga totul bine?Operatia,ca si grad de dificultate,este cam dupa cea de apendicita.Daca nu apar complicatii.Hai mai Mama...tu esti mai tare decat toti barbatii din familie la un loc!De ce ne dai spaime? 22 tensiune,sub anestezie,e cam MULT!Doar nu sari cu coarda elastica!Doctorii au nervii intinsi la maxim.Eu numai simt nimic.Tata numai are culoare in obraji.In sfarsit o voce "eliberatoare" zice; "Hai sa luam pacienta".In drum spre reanimare pacienta trece pe langa noi!Ce-ati facut cu mama,imi vine sa strig,ea parca numara neoanele!Sa-i dati culorile inapoi!O las sa doarma.Oricum numai am ce sa fac de acum!Poate voma si fara noi langa ea.Imi dau seama ca am facut febra musculara.Noapte buna Mama!Sambata taiem porcul,sa fi fresh!Please!Ps.Cate as putea spune despre ziua de azi,dar nu vreau sa supar pe nimeni ....inca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu