luni, decembrie 08, 2008

E vremea accidentelor de dor!

Din ciclul "ce le mai merge la unii",va prezint o mica mostra din ultimele mele "realizari" cu care vreau sa ma mandresc.Foto 1 prezinta reprezentarea stilistica a unei gauri in peretele din living-ul meu.Observati stilul liber de exprimare al artistului,cu o usoara alunecare spre impresionism.In foto 2 observam o pictura ce prezinta o bucata de natura moarta.Artistul,care din cate am inteles este un sofer,a reusit sa exprime foarte realist culorile unui frumos hematom.Iar ca locatie a operei sale artistul a ales soldul meu.In momentul in care ajung acasa,aceste doua opere se reunesc intr-o extraordinara "chef-d'oeu·vre",care este viata mea!Aici Artistul mai are de lucrat putin,dar sunt sigur ca opera va fi finalizata intr-un timp scurt,si,va invit la vernisaj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu