miercuri, decembrie 10, 2008

Jeff Fucking Dunham

Am avut ocazia,mult asteptata,sa urmaresc ultimul show al lui Jeff Dunham (senchiu senchiu Blackie).Imi aduc aminte ca nu am mai ras asa cu pofta de anul trecut,cand am vazut primul show al lui Jeff.Anul acesta,acum in preajma sarbatorilor a picat la fix.Am descoperit in "mintea" personajelor din acest show,aceiasi pofta de sarbatori ca si la mine....Ahmed,genial ca intotdeauna,dar de departe Peanut m-a facut sa ma tin cu mana de burta.A aparut un personaj nou;Guitar Guy.Nu are replici,doar acorduri,dar e de acolo.Un show super,care iti ridica moralul,si te face sa razi cu pofta.Nu recomand consumul de floricele in timpul vizionarii (sa nu va inecati nu de alta),eu era cat pe aci sa ma inec cu bere!Alta recomandare ar fi sa nu il urmariti singuri,si sa scoateti subtitrarea,pe mine m-a incurcat putin.Iata si o mostra din acest spectacol,cu celebrul terorist amator Ahmed.Daca as fi putut as fi pus tot filmul aici,din pacate nu este posibil.Daca vrea careva il pot imprumuta cu placere.Am varianta Dvd,cu sub in romaneste si sunet 5.1 .Comenzi la tel. 0744..... Glumeam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu